Showroom
společnosti Ultra Premium Brands tvoří dva propojené prostory. Na přízemí se do
ulice obrací velkými výklady obchodní prostor, v suterénu je místo přímo určené
pro prezentaci produktů. V případě společnosti UPB se jedná například o
vynikající značkové lihoviny, neboť společnost založená Jakubem Janečkem a
Jiřím Rabelem již mnoho let s úspěchem vyhledává a dováží tyto nadstandardní
značky. Prezentační prostor má atmosféru jakéhosi „podpalubí“. Jeho součástí je
i stěna ze sudů, v nichž byly lihoviny skladovány. Lodní náladu dokresluje
prkenná podlaha obloukem přecházející v obklad stěn.
Obě úrovně showroomu propojuje schodiště, jehož design průmyslového
opakovatelného vzoru v minulosti vytvořil Stanislav Fiala. V roce 2016 byla
prodejna rozšířena o průchozí humidor, jeden z největších v Praze.
Autorská
zpráva
Foto: Petr Karšulín
Klient:
Ultra Premium Brands – Central Europe s.r.o.
Autoři: Marek Sodomka, Jaroslav Zima – D3A s.r.o.
Dodavatel: Tunnel s.r.o.
Náklady: 4 mil. Kč
Užitná plocha: 172 m2
Musím říct, že smaltovaná skla mě zaujala nejen po technické stránce, ale i z hlediska estetiky. Je fajn, jak se…
Skvělá novinka! Spojení tradiční technologie smaltu s moderním sklem dává smysl – odolné, krásné a ekologické řešení pro interiér i…
Kde jsou tyče na sjíždění o patro níž?
Minimalistické, ale praktické. Taková ideální kombinace pro rodinný život. A ta krytá terasa vypadá podle popisu parádně :-)
Zní to jako velmi promyšlený návrh. Máme podobně svažitý pozemek, tak mě inspiruje, že i takové místo má velký potenciál!