Při rekonstrukci bylo nutné vzít v potaz, že jde o historickou památkově chráněnou budovu. Vzhledem ke stáří budovy a dosavadnímu provedení dílčích nekompletních oprav bylo nutné provést kompletní rekonstrukci všech částí konstrukce. Rekonstrukce byla zahájena v únoru 2015 a dokončena v únoru 2018. Stavba se prováděla za provozu po etapách, aby byla co nejméně omezena doprava.
Tisková zpráva
Rekonstrukce zastřešení železniční stanice Praha hlavní nádraží soutěží o titul Stavba roku 2018. Hlasovat pro něho můžete během září na www.stavbaroku.cz.
Tato stavba postoupila mezi nominované projekty souětže.
Zastavěná plocha: 15 542,78 m2
Plocha pozemku: 15 542,78 m2
Stavba byla hrazena z větší části z prostředků Fondu soudržnosti EU Operačního programu Doprava a zbývající část z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury
Zastavěná plocha: 15 542,78 m2
Plocha pozemku: 15 542,78 m2
Stavba byla hrazena z větší části z prostředků Fondu soudržnosti EU Operačního programu Doprava a zbývající část z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury
Stínící prvek je trochu vidět na fotkách, jiné jsem nedostala. Zhotovitel píše: " Fasádní prvek je jedním z atributů stavby. Bionická…
Všechny fotografie jsou ze 4. dubna 2025. Popisky zkusím doplnit, šlo se staveništěm od Masarykova nádraží mezi budovou Masaryčky a…
Jak se říká, slibem nezarmoutíš.
Tohle je vymazlený dům v šíleném terénu. A to, že má kolem sebe bujnou až divokou zahradu, mu hodně sluší.
Škoda, že u fotografií nejsou popisky na co a odkud se dívám a kdy to bylo foceno,