Předimenzované autobusové nádraží se stalo vnitřní periferií města, která brání propojení veřejného prostranství. Přesunutí a zmenšení dopravního terminálu zakládá možnost doplnit a artikulovat vitální městskou strukturu novou polyfunkční výstavbou. Funkční náplň nové výstavby určí rozvoj města a jeho potřeby.
Autorská zpráva
Autor: MS plan s.r.o. – Ing. arch. Kateřina Holotová, Ing. arch. Milan Ševčík, doc. Ing. arch. Michal Šourek
Zadavatel: Město Milevsko
Autor: MS plan s.r.o. – Ing. arch. Kateřina Holotová, Ing. arch. Milan Ševčík, doc. Ing. arch. Michal Šourek
Zadavatel: Město Milevsko
Děkuji za perfektní popisky pod fotografiemi. Zatím se všechny články o trati soustřeďují na stavbu estakády. , Estakáda je sice…
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...