Při rekonstrukci železniční trati Dětmarovice – Petrovice u Karviné byly instalovány kompozitní rošty a chodníky na několika mostech. Velký most u obce Závada v délce 140 m prochází kompletní rekonstrukcí. Montážníci postupují současně s obnovou ocelové konstrukce a pokládají boční i středové chodníky, rošty do kolejišť v obou směrech. Nízká hmotnost kompozitního materiálu a způsob pokládky umožnil položení kompozitních konstrukcí na polovině mostu jen při pěti výjezdech montážníků.
Projektanti využívají zakrytí kompozitními rošty nejen pro útlum hluku při pojezdu vlaku, ale také pro jejich vysokou odolnost proti chemii i povětrnostním vlivům, dlouhou živostnost bez údržby, nevodivost a také protiskluzový povrch.
Projektantem má být METROPROJEKT Praha. Poptám se podrobněji na SŽ a doplním.
Dobrý den, krásná realizace přestavby skeletu MS-OB.Jednoduchost a čisté linie.Dalo by se říci,že teprve nyní stavba vynikla. Velmi povedená konstrukce…
A ta stavba tedy bude nebo už je navržena? A kým? Nebo na to bude soutěž? 6,5 miliardy. V Brně…
čkait 0402306
Osoba, která v současné době plánuje výstavbu rodinného domu, má mnohem snazší situaci, pokud zvolí společnost Heluz. Ta nabízí moderní…
Projektantem má být METROPROJEKT Praha. Poptám se podrobněji na SŽ a doplním.
Dobrý den, krásná realizace přestavby skeletu MS-OB.Jednoduchost a čisté linie.Dalo by se říci,že teprve nyní stavba vynikla. Velmi povedená konstrukce…
A ta stavba tedy bude nebo už je navržena? A kým? Nebo na to bude soutěž? 6,5 miliardy. V Brně…
čkait 0402306
Osoba, která v současné době plánuje výstavbu rodinného domu, má mnohem snazší situaci, pokud zvolí společnost Heluz. Ta nabízí moderní…