Podhled D114L EASE, který se řadí vedle osvědčených podhledů typu D112, využívá nové konstrukce hlavních profilů (TRAG PROFIL) s integrovanými křížovými závěsy a velmi jednoduchým systémem zavěšení pomocí nově zavedených závěsů. Hlavní profily jsou doplněny okrajovými L profily zcela nové a patentované konstrukce s podobnou fixační funkcí jako mají UD profily u běžného podhledu D112. Sestavu doplňují prostorově úsporné CD profily se samonaklapávací funkcí na hlavní profily. Systém je kompletován sádrokartonovu deskou, která byla optimalizována pro snadnou manipulaci i dopravu.
Nový podhled nabízí díky své unikátní konstrukci zvětšení osových vzdáleností závěsných bodů na 1200 mm a osovou vzdálenost hlavních profilů až 1100 mm. V důsledku toho došlo ke snížení počtu závěsů a profilů na metr čtvereční plochy. To samo o sobě velmi zjednodušuje práci montážní firmy a šetří finance investora.
Podhled KNAUF D114L EASE najde uplatnění zejména v jednoduchých konstrukcích interiérů novostaveb, obchodních i kancelářských ploch, ve kterých nejsou na podhledy kladeny jiné než estetické požadavky. D114L EASE je ideální pro hladké podhledy bez výškových změn a množství okrasných prvků.
podle podkladů společnosti KNAUF
Souhlasím, že vliv Filharmonie na okolí bude menší než vliv okolí na Filharmonii. Ale pokud jde o problém dopravy a…
Tak možná proto, že potřebují změřit, za jak dlouho se napršená voda vsákne na přesně dané ploše? Přece jen jde…
Souhlasím s umístěním na nevhodném místě. Také se mi nelíbí rozsáhlost a velké pochozí rampy. Dopravní obsluha.Metro.Garaže.Tramvaje.Nádraží.
Hodně jsem už o téhle maltě četl a zjišťoval, zdá se mi to jako velmi dobrá volba na stavbu domu,…
Negativní vlivy nebude mít Filharmonie na okolí, ale okolí na Filharmonii. Koncentrace dopravních provozů aut na Magistrále, železnice na tratích…