Oprava Bělohorské ulice v Praze 6

(ČTK) – Opravy Bělohorské ulice v Praze 6 by měly začít v roce 2018. Přibude více než stovka stromů a plácky s lavičkami. V plánu je také zasypání podchodu na Malovance. ČTK o tom v tiskové zprávě informoval mluvčí Institutu plánování a rozvoje (IPR) Adam Švejda. Bělohorská vede celým Břevnovem a částí Střešovic.

„Navrhujeme nové plácky s lavičkami pro posezení – například u zastávky Břevnovský klášter, Drinopol nebo před základní školou Marjánka,“ popsal chystané úpravy, které vzešly z diskuse s občany ředitel IPR Petr Hlaváček.

V plánu je nová dražba z tradičních pražských kostek doplněná pásem velkoformátových dlaždic, opraví se i schodiště. „Navíc zdvojnásobíme počet stromů z dnešních 100 na 208 kusů,“ doplnil.

Změny vycházejí z přání místních. Právě místa pro setkávání jim na více než dva kilometry dlouhé třídě chybějí. Téměř nevyužívaný je podchod pro pěší na Malovance. „Je sice nejstarší v Praze, ale chodci jej i kvůli nevábnému prostředí téměř nevyužívají,“ vysvětlil Švejda.

Silnice bude zúžená ze dvou do jednoho pruhu. Provoz ve dvou pruzích je pozůstatkem výstavby tunelového komplexu Blanka, kdy po Bělohorské jezdila všechna auta ze strahovského tunelu. Zmizí také některá zábradlí, která nahradí nízké zábrany.

Doplněno Stavbaweb:
Projekt opravy Bělohorské ulice najdete na stránkách IPR.
Bělohorská před a po – vizualizace

Komentáře

  1. Čtenář Stavbawebu says:

    To snad ne! Podchod zrušíme, protože je nevábný, podjezd zrušíme, protože je tmavý – opravdu systémová řešení. Stavby, které byly za drahé peníze vybudovány kvůli bezpečnosti, budeme rušit, protože se neumíme postarat o to, aby byly atraktivní?
    A snižování počtu jízdních pruhů před dokončením celého obchvatu? Nebo aspoň před vybudováním kapacitních záchytných parkovišť? To už skutečně hlava nebere. To je pražské vedení tak odtrženo od reality? Zajímalo je vůbec někdy, kolik středočechů v Praze pracuje, jaké mají možnosti dopravy? V článku se nepíše nic o tom, že by byl proveden průzkum, kolik aut Bělohorskou projíždí, argumentuje se jen stavem před stavbou tunelů. Ale před kolika je to lety a kolik tehdy jezdilo aut?

Napsat komentář: Čtenář Stavbawebu Cancel

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*