Dopravní podnik města České Budějovice
uskutečnil výběrové řízení na realizaci krytého odstavného stání pro trolejbusy.
Společnost MEA realizovala dodávku odvodňovacích žlabů a řešila způsob odvodnění
u odstavného krytého stání pro těžká dopravní vozidla, jako jsou právě
trolejbusy. Pro tento účel byl navržen monolitický systém DM2000, který je bez
pohyblivých dílů a nejlépe splňuje požadavky na pojíždění těžkých vozidel, jako
jsou autobusy nebo trolejbusy.
Monolitický žlab z polymerického betonu vydrží každou zátěž na
silnici ve třídách A15 – F900 kN. Je určen pro dálnice, rychlostní komunikace i
autobusové zastávky. Podle kapacitních požadavků se volí konkrétní šířka žlabu.
V Českých Budějovicích byla zvolena šířka 2 000 mm. Materiál polymerického
betonu velice dobře odolává také posypovým solím.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Prosím adresu, proč tam není,venkovan kvůli tomu pojede do Prahy. Snad to není diskriminace? DoBraunschweigu jsem jel na 1 den…
moc se mě to líbí
Pokud vím, tak jméno pro každou ulici nebo náměstí musí být schváleno místopisnou komisí. Jak je tedy možné, že si…
oprava : ..nechuť mírnou, .... záruka, že nevytvoří i něco.....
Tak ikonická architektura? Pro mne je to totální nesympatická asymetrie, která postrádá pohodu a líbivost, a naopak vyvolává neklid a…