Dopravní podnik města České Budějovice
uskutečnil výběrové řízení na realizaci krytého odstavného stání pro trolejbusy.
Společnost MEA realizovala dodávku odvodňovacích žlabů a řešila způsob odvodnění
u odstavného krytého stání pro těžká dopravní vozidla, jako jsou právě
trolejbusy. Pro tento účel byl navržen monolitický systém DM2000, který je bez
pohyblivých dílů a nejlépe splňuje požadavky na pojíždění těžkých vozidel, jako
jsou autobusy nebo trolejbusy.
Monolitický žlab z polymerického betonu vydrží každou zátěž na
silnici ve třídách A15 – F900 kN. Je určen pro dálnice, rychlostní komunikace i
autobusové zastávky. Podle kapacitních požadavků se volí konkrétní šířka žlabu.
V Českých Budějovicích byla zvolena šířka 2 000 mm. Materiál polymerického
betonu velice dobře odolává také posypovým solím.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Super minimalistická stavba jak zvenku tak zevnitř. Výborně využitý složitý pozemek "na křižovatce" obklíčený komunikacemi ze dvou stran. Projektanti i…
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…
Že by tato stavba nějak respektoval okolí, velmi pochybuju. P.Engel se jistě obrací v hrobě. Vím, že je to dobrý…
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…