Dopravní podnik města České Budějovice
uskutečnil výběrové řízení na realizaci krytého odstavného stání pro trolejbusy.
Společnost MEA realizovala dodávku odvodňovacích žlabů a řešila způsob odvodnění
u odstavného krytého stání pro těžká dopravní vozidla, jako jsou právě
trolejbusy. Pro tento účel byl navržen monolitický systém DM2000, který je bez
pohyblivých dílů a nejlépe splňuje požadavky na pojíždění těžkých vozidel, jako
jsou autobusy nebo trolejbusy.
Monolitický žlab z polymerického betonu vydrží každou zátěž na
silnici ve třídách A15 – F900 kN. Je určen pro dálnice, rychlostní komunikace i
autobusové zastávky. Podle kapacitních požadavků se volí konkrétní šířka žlabu.
V Českých Budějovicích byla zvolena šířka 2 000 mm. Materiál polymerického
betonu velice dobře odolává také posypovým solím.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…
To tlumení zvuku je tam docela slušné, co tak koukám.