Ve středu 13. května v 19 hodin proběhne už čtvrtý díl cyklu READING ARCHITECTURE s názvem
Prostor a učení.
Školy formují náš vztah k postavenému prostředí; tím, jak v nich výuka probíhám, i tím, v jakých prostorech se odehrává. Dobré uspořádání může být podmínkou určitého typu vzdělávání – když dává prostor sociálním interakcím, vzájemnému učení, kreativitě. Nyní je většina školních aktivit přesunuta domů nebo do virtuálního světa. Taková pauza od navštěvování školních budov je dobrým bodem rozmyslet si, jak školy vlastně fungují, co na jejich uspořádání zlepšit, i jak se poučit z online i individuálních výukových metod pro další práci s nimi.
Na podkladu úryvků z knihy Hemana Hertzbergera Space and Learning: Lessons in Architecture 3 se budeme bavit o vlivu školních budov na život v nich i mimo ně. Připojí se k nám Ondřej Píhrt z atelieru SOA, kteří nedávno dokončili ZŠ v Psárech, a tým atelieru Malý Chmel, autoři přístavby ZŠ v Nezamyslicích.
Setkání tentokrát proběhne online – link k připojení zde bude zveřejněn před začátkem akce. Možnost osobní účasti přizpůsobíme aktuální situaci. Text Hermana Hertzbergera je online dostupný v AJ, pro pracovní překlad výňatku pište na petra@norm-a.com. Těšíme se na vás!
Link k připojení bude zveřejněn
před začátkem akce na facebookové události.
Dobrovolně Hodinu denně Zahradničím pro obec Voluntarily An hour a day I garden for the community 自願 每天一小時 我為社區花園 私はコミュニティの…
Pecka
Super minimalistická stavba jak zvenku tak zevnitř. Výborně využitý složitý pozemek "na křižovatce" obklíčený komunikacemi ze dvou stran. Projektanti i…
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…