Výrobce cihel HELUZ má nový web

Přední český výrobce cihelného systému pro hrubou stavbu HELUZ spustil zcela novou podobu svých internetových stránek www.heluz.cz. Nabízí moderní design, interaktivitu, přehledněji formulované informace o produktech a také aktuality.

„Jsme moderní česká firma s inovativními výrobky. Dobře víme, že webové stránky jsou naše vizitka a jedno z klíčových míst, kde můžeme komunikovat se zákazníkem. Nový web už byl nutnost. Povedl se a já osobně z něj mám velkou radost,“ říká vedoucí marketingu Eliška Klimešová.

Dominantním vizuálním prvkem úvodní strany webu je 3D model domu, který slouží jako rozcestník na jednotlivé typy produktů. HELUZ si však kromě špičkových cihelných produktů zakládá také na mimořádném zázemí. Klientům nabízí řadu podpůrných služeb, ať už je to doprava materiálu na stavbu zdarma nebo třeba expertní poradenství přímo na místě. Velká část webu se proto věnuje této oblasti. Vzájemná provázanost všech stránek umožňuje perfektní orientaci.

 „Naše stránky tu jsou jak pro laiky, tak i pro odborníky. Ti se mohou k potřebným informacím dostat rychle a jednoduše prokliknutím v menu na horní liště,“ upozorňuje Klimešová.

Web vyvinula brněnská společnost X Production, se kterou HELUZ spolupracuje i na letošní komunikační kampani. V ní propojuje stavbu rodinného domu se světem vrcholového sportu. Na maximum přitom využívá partnerství se špičkovou oštěpařkou Bárou Špotákovou.

HELUZ patří mezi tři největší výrobce zdících systému na českém trhu. Jeho výrobky mají vynikající parametry a umožňují sestavit celou hrubou stavbu při těch nejpřísnějších normách na energetickou náročnost budov. A to v komplexním systému jednovrstvé konstrukce, tedy konstrukce bez nutnosti dodatečného zateplení.
tisková zpráva

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*