Přední český
výrobce cihelného systému pro hrubou stavbu HELUZ spustil zcela novou podobu
svých internetových stránek www.heluz.cz. Nabízí moderní design, interaktivitu,
přehledněji formulované informace o produktech a také aktuality.
„Jsme
moderní česká firma s inovativními výrobky. Dobře víme, že webové stránky jsou
naše vizitka a jedno z klíčových míst, kde můžeme komunikovat se
zákazníkem. Nový web už byl nutnost. Povedl se a já osobně z něj mám
velkou radost,“ říká vedoucí marketingu Eliška Klimešová.
Dominantním
vizuálním prvkem úvodní strany webu je 3D model domu, který slouží jako
rozcestník na jednotlivé typy produktů. HELUZ si však kromě špičkových
cihelných produktů zakládá také na mimořádném zázemí. Klientům nabízí řadu
podpůrných služeb, ať už je to doprava materiálu na stavbu zdarma nebo třeba expertní
poradenství přímo na místě. Velká část webu se proto věnuje této oblasti.
Vzájemná provázanost všech stránek umožňuje perfektní orientaci.
„Naše stránky tu jsou jak pro laiky, tak i pro
odborníky. Ti se mohou k potřebným informacím dostat rychle a jednoduše
prokliknutím v menu na horní liště,“ upozorňuje Klimešová.
Web vyvinula
brněnská společnost X Production, se kterou HELUZ spolupracuje i na letošní komunikační
kampani. V ní propojuje stavbu rodinného domu se světem vrcholového
sportu. Na maximum přitom využívá partnerství se špičkovou oštěpařkou Bárou
Špotákovou.
HELUZ
patří mezi tři největší výrobce zdících systému na českém trhu. Jeho výrobky
mají vynikající parametry a umožňují sestavit celou hrubou stavbu při těch
nejpřísnějších normách na energetickou náročnost budov. A to v komplexním
systému jednovrstvé konstrukce, tedy konstrukce bez nutnosti dodatečného
zateplení.
tisková zpráva
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.