Vznikají čtyři dvory pro jednotlivé skupiny dětí s učiteli. Tři z těchto dvorů jsou poloveřejné, centrální dvůr je veřejný a určený všem uživatelům školy včetně návštěvníků. Každá třída má možnost se rozšířit do interiérového tak do exteriérového prostoru. Společné interiérové komunikační prostory nejsou pouhými chodbami, ale přístupnými pobytovými prostory. Zvolené horizontální řešení areálu zajišťuje dětem možnost neustálého kontaktu s exteriérem.
Autorská zpráva
Objemová studie
Zadavatel: Základní škola a mateřská škola Basic, o.p.s.
Program: mateřská škola, základní škola, studijní centrum, zázemí pro učitele ZŠ, družina, tělocvična, provozní zázemí, zahrada, vzdělávací centrum (možné rozšíření školy)
Investiční náklady: 105 570 000 CZK
Velikost: 5 022 m2
Tým: Ondřej Chybík, Michal Krištof, Martin Holý, Šárka Kubínová
Objemová studie
Zadavatel: Základní škola a mateřská škola Basic, o.p.s.
Program: mateřská škola, základní škola, studijní centrum, zázemí pro učitele ZŠ, družina, tělocvična, provozní zázemí, zahrada, vzdělávací centrum (možné rozšíření školy)
Investiční náklady: 105 570 000 CZK
Velikost: 5 022 m2
Tým: Ondřej Chybík, Michal Krištof, Martin Holý, Šárka Kubínová
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…
Že by tato stavba nějak respektoval okolí, velmi pochybuju. P.Engel se jistě obrací v hrobě. Vím, že je to dobrý…
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…
Hlavně že jsme "světoví". Na Smíchově máme City, Na Knížecí office - jsme ještě vůbec v Čechách? Je mi z…