Kompozitní rošty a chodníky šetří nejen čas při rekonstrukci železničních mostů u Karviné

Kompozitní rošty a chodníky šetří nejen čas při rekonstrukci železničních mostů u Karviné

(1. 12. 2021) Tlumí hluk, jsou odolné proti chemii i povětrnostním vlivům a mají dlouhou živostnost bez údržby

 
 
 
 

Kompozitní rošty a chodníky šetří nejen čas při rekonstrukci železničních mostů u Karviné

Při rekonstrukci železniční trati Dětmarovice – Petrovice u Karviné byly instalovány kompozitní rošty a chodníky na několika mostech.  Velký most u obce Závada v délce 140 m prochází kompletní rekonstrukcí. Montážníci postupují současně s obnovou ocelové konstrukce a pokládají boční i středové chodníky, rošty do kolejišť v obou směrech. Nízká hmotnost kompozitního materiálu a způsob pokládky umožnil položení kompozitních konstrukcí na polovině mostu jen při pěti výjezdech montážníků.

Projektanti využívají zakrytí kompozitními rošty nejen pro útlum hluku při pojezdu vlaku, ale také pro jejich vysokou odolnost proti chemii i povětrnostním vlivům, dlouhou živostnost bez údržby, nevodivost a také protiskluzový povrch.



Více o kompozitních roštech a plném zakrytí na www.mea-odvodneni.cz/kompozitni-mrizkove-rosty-a-plne-zakryti/sortiment/47 

podle podkladů společnosti MEA Water Management


Komentáře ke článku

 
 
 
 

Registrace k zasílání newsletteru

Stavbaweb.cz informuje o novinkách v oboru architektury a stavebnictví, představuje zajímavé objekty, projekty a materiály. Prostřednictvím tohoto formuláře se můžete přihlásit k odebírání denního newsletteru, a dostávat tak pravidelné informace přímo do své e-mailové schránky.

*Povinné položky
Vaše registrační údaje nebudou poskytovány třetím stranám a budou chráněny. Svou registraci můžete kdykoliv zrušit zde nebo prostřednictvím odkazu v zápatí každého newsletteru.
 
 
Nové komentáře

17. 1. 2022 23:24:11

Re: Re: FN Ostrava.

Mimina?

 
© 2007–2021 Business Media One, s. r. o. Nádražní 762/32, 150 00 Praha 5, e-mail: stavbaweb@bmone.cz