Dispoziční uspořádání je dáno provozními potřebami. V podlouhlém objektu lze nalézt dva hlavní provozní celky: na severní straně zázemí pivovaru, na opačném konci restaurace s výčepem a zázemí kuchyně. Interiér byl navržen jednoduše. Stěny jsme ve velké míře ponechali v surovém, vyzděném stavu, přetřené jsou pouze bílou výmalbou. Lokálně, například v sociálním a kuchyňském zázemí, cihlu doplňuje keramický obklad. V restaurace jsme kombinovali cihelné zdivo, dřevěný nábytek s kovovými detaily, ocelové prvky konstrukčního rázu a betonové broušené podlahy. V centrální části místnosti jsou dva pulty, výčepní a barový.
Kontakt s okolím i tvář pivovaru doplňuje logo v podobě písmene M, které je nejen základním označením piva, ale i fasády objektu. Logo, stejně jako celý objekt je jednoduché, čisté a na fasádě je provedeno z černého ocelového plechu.
K restauraci přiléhá terasa, z části překrytá drátěnou konstrukcí, po které se bude v letních obdobích popínat chmel.
Autorská zpráva
Foto: BoysPlayNice
Klient: Pivovar M3 a.s.
Autoři: Aleš Lapka, Petr Kolář; spoluautoři Jana Zoubková, Pavel Čermák, Lucia Honc, Zuzana Kollárová; spolupráce na projektu Bomart spol. s r.o.
Zastavěná plocha: 515 m²
Hrubá podlahová plocha: 515 m²
Užitná plocha: 450 m²
Plocha pozemku: 4900 m²
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…
To tlumení zvuku je tam docela slušné, co tak koukám.