Vznikají čtyři dvory pro jednotlivé skupiny dětí s učiteli. Tři z těchto dvorů jsou poloveřejné, centrální dvůr je veřejný a určený všem uživatelům školy včetně návštěvníků. Každá třída má možnost se rozšířit do interiérového tak do exteriérového prostoru. Společné interiérové komunikační prostory nejsou pouhými chodbami, ale přístupnými pobytovými prostory. Zvolené horizontální řešení areálu zajišťuje dětem možnost neustálého kontaktu s exteriérem.
Autorská zpráva
Objemová studie
Zadavatel: Základní škola a mateřská škola Basic, o.p.s.
Program: mateřská škola, základní škola, studijní centrum, zázemí pro učitele ZŠ, družina, tělocvična, provozní zázemí, zahrada, vzdělávací centrum (možné rozšíření školy)
Investiční náklady: 105 570 000 CZK
Velikost: 5 022 m2
Tým: Ondřej Chybík, Michal Krištof, Martin Holý, Šárka Kubínová
Objemová studie
Zadavatel: Základní škola a mateřská škola Basic, o.p.s.
Program: mateřská škola, základní škola, studijní centrum, zázemí pro učitele ZŠ, družina, tělocvična, provozní zázemí, zahrada, vzdělávací centrum (možné rozšíření školy)
Investiční náklady: 105 570 000 CZK
Velikost: 5 022 m2
Tým: Ondřej Chybík, Michal Krištof, Martin Holý, Šárka Kubínová
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.
Jo, taky se mi to líbí, fakt to má něco do sebe!
Když můžou být smaltované vany naprostá topka - odolné, trvanlivé, snadno se udržují a ještě k tomu skvěle vypadají, tak…