Konverze krytého bazénu na módní salón
Autor: Nobuo Araki
Místo: Tokijo, Japonsko
Hlavní architekt projektu: Nobuo Araki / The Archetype
Plocha: 161 m2
Realizace: 2014
Foto: Atsushi Fuseya, Kai Hiroyo
Showroom, který si ponechal název Bazén Aoyama, a který nyní slouží pro prezentaci módní značky, se nalézá poblíž ulice Kotto v Minami-Aoyama v přízemí bytového domu ze sedmdesátých let 20. století.
Během naší první návštěvy prázdného bazénu jsme si všimli měkkého světla v prostoru a kouzla starých stěn a podlah po desetiletích, kdy byl prostor užíván jako bazén.
Proto jsme zachovali krásu a půvab původního interiéru a provedli jsme jen minimum úprav a vložili co nejméně nábytku. Prostor je znovu funkční a navíc nový návrh interiéru umožňuje pronikání denního světla i skrze skleněný strop.











Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…