Konverze krytého bazénu na módní salón
Autor: Nobuo Araki
Místo: Tokijo, Japonsko
Hlavní architekt projektu: Nobuo Araki / The Archetype
Plocha: 161 m2
Realizace: 2014
Foto: Atsushi Fuseya, Kai Hiroyo
Showroom, který si ponechal název Bazén Aoyama, a který nyní slouží pro prezentaci módní značky, se nalézá poblíž ulice Kotto v Minami-Aoyama v přízemí bytového domu ze sedmdesátých let 20. století.
Během naší první návštěvy prázdného bazénu jsme si všimli měkkého světla v prostoru a kouzla starých stěn a podlah po desetiletích, kdy byl prostor užíván jako bazén.
Proto jsme zachovali krásu a půvab původního interiéru a provedli jsme jen minimum úprav a vložili co nejméně nábytku. Prostor je znovu funkční a navíc nový návrh interiéru umožňuje pronikání denního světla i skrze skleněný strop.
Ta doživotní záruka, to už je něco! Super! A dům je nádherný!
Bazén, knihovna, kuchyně, ateliéry, venkovní hřiště?
Jediný s inovativní fasádou.
Souhlasím, že vliv Filharmonie na okolí bude menší než vliv okolí na Filharmonii. Ale pokud jde o problém dopravy a…
Tak možná proto, že potřebují změřit, za jak dlouho se napršená voda vsákne na přesně dané ploše? Přece jen jde…