Z důvodu omezeného přístupu na staveniště, proveditelnosti a rychlosti výstavby jsme zvolili lehký dřevěný skelet založený na pasech, s trámovými stropy a provětrávanou falcovanou fasádou, použitou zároveň jako střešní krytina.
Dispozice je jednoduchá – v každém patře jedna místnost. Mezi přízemím s jednací místností a patrem je skryté provozní schodiště. Ateliérové severní okno v podkroví přes celou šířku místnosti vyvažuje minimalizované jižní okno. K civilní plechové fasádě byl zvolen interiér ze dřeva.
Úpravy v rámci stávajícího objektu zahrnovaly propojení s přístavbou ve všech patrech a obnovu technického zařízení.
Autorská zpráva
Foto: Tomáš Rasl
Investor: MDS projekt
Autor: Prokš Přikryl architekti – Martin Prokš, Marek Přikryl; spolupráce na studii Lucie R. Dřevíkovská
Statika: František Denk
Dřevostavba: Tesaři Osík
Fasáda + střecha: klempířství Milan Halamka
Okna: Alurey
Rozměry: výška 11,85 m, šířka 6,25 m, hloubka 4,9 m.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…