Společnost
Schindler CZ, a. s. byla přizvána jako generální dodavatel přepravní
technologie v rámci projektu přestavby nádraží v Plzni.
Celý projekt byl řešen za provozu a fungování železničního koridoru. Klíčové bylo skloubení termínů dodávky s železničními výlukami. Velkou roli hrála i samotná stavební připravenost včetně koordinace ostatních subdodavatelů. Již dodávku prvních eskalátorů koncem roku 2012 komplikovalo špatné počasí a nedostatek manipulačního prostoru. Ihned po usazení eskalátorů byla opět instalována kolejiště a další přístup k eskalátorům již nadále nebyl zajištěn. Nutná tak byla maximální a efektivní příprava časového harmonogramu a samozřejmě i profesionalita celého realizačního teamu. Zajímavá byla i samotná přeprava eskalátorů na konečné místo instalace. Pozemní doprava eskalátorů z výrobního závodu a hlavně průjezd centrem Plzně musely být také pečlivě připraveny. Bezpečnou přepravu městem bylo možné zajistit jen v noci. Podle zvolené přepravní cesty byla upravována i velikost eskalátorů – především přepravní výška musela být naplánována s ohledem na podjezdnost plzeňských mostů. Klíčové bylo sladit dopravu, manipulaci jeřábu a bezpečné usazení eskalátorů na místo podle minutového harmonogramu.
Instalované venkovní eskalátory mají namontované dodatečné vytápění nástupních ploch a zejména samotného skeletu. Již při samotné projekci jsou navrhovány tak, aby dokázaly čelit poryvům větru a změnám počasí. Důležitou roli hraje i „antivandalové“ provedení – volbou materiálu a především dodatečným doplňkovým krytím antikorozním materiálem je technologie ochráněna nejen před rozmary počasí, ale i vandaly.
Součástí řešení byla i dodávka výtahů usnadňující přístup pro imobilní občany. Výtahová technologie je umístěna přímo na odbavovací ploše nástupišť a tak maximálně zkrátí cestu pasažéra přímo k vlaku.
Přepravní technika společnosti Schindler CZ se tak stala součástí důmyslného přepravního uzlu v centru Plzně a zjednodušuje bezpečný pohyb občanů.
podle podkladů společnosti Schindler CZ, a. s.
Celý projekt byl řešen za provozu a fungování železničního koridoru. Klíčové bylo skloubení termínů dodávky s železničními výlukami. Velkou roli hrála i samotná stavební připravenost včetně koordinace ostatních subdodavatelů. Již dodávku prvních eskalátorů koncem roku 2012 komplikovalo špatné počasí a nedostatek manipulačního prostoru. Ihned po usazení eskalátorů byla opět instalována kolejiště a další přístup k eskalátorům již nadále nebyl zajištěn. Nutná tak byla maximální a efektivní příprava časového harmonogramu a samozřejmě i profesionalita celého realizačního teamu. Zajímavá byla i samotná přeprava eskalátorů na konečné místo instalace. Pozemní doprava eskalátorů z výrobního závodu a hlavně průjezd centrem Plzně musely být také pečlivě připraveny. Bezpečnou přepravu městem bylo možné zajistit jen v noci. Podle zvolené přepravní cesty byla upravována i velikost eskalátorů – především přepravní výška musela být naplánována s ohledem na podjezdnost plzeňských mostů. Klíčové bylo sladit dopravu, manipulaci jeřábu a bezpečné usazení eskalátorů na místo podle minutového harmonogramu.
Instalované venkovní eskalátory mají namontované dodatečné vytápění nástupních ploch a zejména samotného skeletu. Již při samotné projekci jsou navrhovány tak, aby dokázaly čelit poryvům větru a změnám počasí. Důležitou roli hraje i „antivandalové“ provedení – volbou materiálu a především dodatečným doplňkovým krytím antikorozním materiálem je technologie ochráněna nejen před rozmary počasí, ale i vandaly.
Součástí řešení byla i dodávka výtahů usnadňující přístup pro imobilní občany. Výtahová technologie je umístěna přímo na odbavovací ploše nástupišť a tak maximálně zkrátí cestu pasažéra přímo k vlaku.
Přepravní technika společnosti Schindler CZ se tak stala součástí důmyslného přepravního uzlu v centru Plzně a zjednodušuje bezpečný pohyb občanů.
podle podkladů společnosti Schindler CZ, a. s.
Hodně jsem už o téhle maltě četl a zjišťoval, zdá se mi to jako velmi dobrá volba na stavbu domu,…
Negativní vlivy nebude mít Filharmonie na okolí, ale okolí na Filharmonii. Koncentrace dopravních provozů aut na Magistrále, železnice na tratích…
Asi i parkuje, ale nechápu, proč je zelená plocha výš a ohraničena obrubníkem, který zamezí odtoku dešťové vody ze zpevněných…
Dobrý den, dovoluji se na Vás obrátit s prosbou, zda byste souhlasili s užitím jedné fotografie "památníků Hanse Kelsena" na…
Je to jen výzkumná plocha nebo se tam opravdu parkuje?