Společnost
Schindler CZ, a. s. byla přizvána jako generální dodavatel přepravní
technologie v rámci projektu přestavby nádraží v Plzni.
Celý projekt byl řešen za provozu a fungování železničního koridoru. Klíčové bylo skloubení termínů dodávky s železničními výlukami. Velkou roli hrála i samotná stavební připravenost včetně koordinace ostatních subdodavatelů. Již dodávku prvních eskalátorů koncem roku 2012 komplikovalo špatné počasí a nedostatek manipulačního prostoru. Ihned po usazení eskalátorů byla opět instalována kolejiště a další přístup k eskalátorům již nadále nebyl zajištěn. Nutná tak byla maximální a efektivní příprava časového harmonogramu a samozřejmě i profesionalita celého realizačního teamu. Zajímavá byla i samotná přeprava eskalátorů na konečné místo instalace. Pozemní doprava eskalátorů z výrobního závodu a hlavně průjezd centrem Plzně musely být také pečlivě připraveny. Bezpečnou přepravu městem bylo možné zajistit jen v noci. Podle zvolené přepravní cesty byla upravována i velikost eskalátorů – především přepravní výška musela být naplánována s ohledem na podjezdnost plzeňských mostů. Klíčové bylo sladit dopravu, manipulaci jeřábu a bezpečné usazení eskalátorů na místo podle minutového harmonogramu.
Instalované venkovní eskalátory mají namontované dodatečné vytápění nástupních ploch a zejména samotného skeletu. Již při samotné projekci jsou navrhovány tak, aby dokázaly čelit poryvům větru a změnám počasí. Důležitou roli hraje i „antivandalové“ provedení – volbou materiálu a především dodatečným doplňkovým krytím antikorozním materiálem je technologie ochráněna nejen před rozmary počasí, ale i vandaly.
Součástí řešení byla i dodávka výtahů usnadňující přístup pro imobilní občany. Výtahová technologie je umístěna přímo na odbavovací ploše nástupišť a tak maximálně zkrátí cestu pasažéra přímo k vlaku.
Přepravní technika společnosti Schindler CZ se tak stala součástí důmyslného přepravního uzlu v centru Plzně a zjednodušuje bezpečný pohyb občanů.
podle podkladů společnosti Schindler CZ, a. s.
Celý projekt byl řešen za provozu a fungování železničního koridoru. Klíčové bylo skloubení termínů dodávky s železničními výlukami. Velkou roli hrála i samotná stavební připravenost včetně koordinace ostatních subdodavatelů. Již dodávku prvních eskalátorů koncem roku 2012 komplikovalo špatné počasí a nedostatek manipulačního prostoru. Ihned po usazení eskalátorů byla opět instalována kolejiště a další přístup k eskalátorům již nadále nebyl zajištěn. Nutná tak byla maximální a efektivní příprava časového harmonogramu a samozřejmě i profesionalita celého realizačního teamu. Zajímavá byla i samotná přeprava eskalátorů na konečné místo instalace. Pozemní doprava eskalátorů z výrobního závodu a hlavně průjezd centrem Plzně musely být také pečlivě připraveny. Bezpečnou přepravu městem bylo možné zajistit jen v noci. Podle zvolené přepravní cesty byla upravována i velikost eskalátorů – především přepravní výška musela být naplánována s ohledem na podjezdnost plzeňských mostů. Klíčové bylo sladit dopravu, manipulaci jeřábu a bezpečné usazení eskalátorů na místo podle minutového harmonogramu.
Instalované venkovní eskalátory mají namontované dodatečné vytápění nástupních ploch a zejména samotného skeletu. Již při samotné projekci jsou navrhovány tak, aby dokázaly čelit poryvům větru a změnám počasí. Důležitou roli hraje i „antivandalové“ provedení – volbou materiálu a především dodatečným doplňkovým krytím antikorozním materiálem je technologie ochráněna nejen před rozmary počasí, ale i vandaly.
Součástí řešení byla i dodávka výtahů usnadňující přístup pro imobilní občany. Výtahová technologie je umístěna přímo na odbavovací ploše nástupišť a tak maximálně zkrátí cestu pasažéra přímo k vlaku.
Přepravní technika společnosti Schindler CZ se tak stala součástí důmyslného přepravního uzlu v centru Plzně a zjednodušuje bezpečný pohyb občanů.
podle podkladů společnosti Schindler CZ, a. s.
Taková onyxová stěna, to by bylo něco. Podsvícená, jako by byla průsvitná ...
Třeba místo madla stačí ta síť. Madlo může být jen jednostranné. V každé případě je dobře, že ta síť je…
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…
Máš nějaké info o ceně? Jak taková věc vychází?