Východní nádraží v Lisabonu z roku 1998 navštívil a vyfotil Ondřej Mika.
Na stránkách architekta Calatravy se o projektu dočteme: Východní nádraží, postavené pro Expo Lisabon 1998, je jedním z nejvíce komplexních dopravních uzlů v Evropě. Zastavují tady vysokorychlostní vlaky Intercity, portugalské rychlíky, dálkové autobusy a lisabonské tramvaje, metro a autobusy. Nejvýraznějším rysem projektu – a symbolem obnovy města – je baldachýnová klenba ze skla a oceli o rozměrech 78×238 metrů, která zastřešuje osm vyvýšených tratí a nástupišť. Stanice autibusů, metra, parkoviště pro automobily a obchodní galerie leží pod tratěmi. Nádraží, které spojuje dvě dříve nepropojené sousední čtvrti města, se stalo katalyzátorem regenerace této části města.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…